Wednesday, June 15, 2011

Gerhana Bulan Malam ni?


Ayah aku cakap malam ni ada gerhana bulan. Tapi tak taw lah kan. Kalau korang nak tengok, jangan tido awal pulak. Pasal gerhana bulan ni jadi dalam lebih kurang pukul 1.25 pagi sampai pukul 7 pagi esoknya. Wallahualam. Tempat aku sekarang hujan. Hurm. Macamana nak tengok malam-malam camni? Ada effect ke ? Haha..

Nway, kalau sapa2 nak tengok, tengok lah malam ni yer kalau betul lah ada.. 

nak tau lagi lanjut, tekan sini..
:):):)

10 comments:

rara pinkmafia said...

aah,sini pun hujan.cane nk tgk gerhana eh.hmmm.

CintaZulaikha said...

camne ek nak solat gerhana bulan...

Siti Suriani said...

rara ~ sama lah kite.. sejuk dah ni sb hujan..hehe

zulaikha ~ i'm not sure.. ;)

Siti Safiyyah said...

nak tengok jugak la nanti.. ;)

Siti Suriani said...

kalo xhujn ley gk kan tgk,. :)

Bro ahmad said...

salam
dah tukar header
tanya pendapat anda

http://www.trioseposen.com/2011/06/pentingkah-sebuah-header-blog.html

Raji and Yeen said...

hohoho xdpt tgk owh..
smlm hujan, so ak tertdo awal T.T

Siti Suriani said...

haha. same laa.. hujan laa... :)

Bro ahmad said...

tanda kebesaran tuhan..
salam
siti suriani

Siti Suriani said...

yup2.. subhanallah.. :)