Tuesday, June 21, 2011

Demam itu seronok kah?



Seronok tak bila demam? Haha. It's a stupid question lah Siti! Opkozz lah tak seronok. Sebab bila demam. Asyik tak larat jer. Bila dah tak larat, semua benda tak boleh nak buat. Haa..


Okay. Sekarang aku selsema. Batuk dan juga sakit tekak. Hidung tersumbat.! Panas? Tak pun. Tapi rasa macam nak demam. Macam je lah. Nak cakap pun suara macam Abu Bakar Ela dah ni. Erk.


Aku ni. Selamba-selamba je online.. Padahal esok final ni. Tak sedor ke diri tul. Hoho. Lantak lah. Janji aku dah study. Nak tido lewat, esok lak tak bangun2. Siapa susah? Aku jugak an..??


Okay. Actually, aku rasa macam nak kongsi something. Err. Tapi tak pe lah. Next time!


Apa-apa pun. Esok, memang kena jumpa doktor tau Siti! :)


MOod Sebenar :  Atas kepala banyak betul tanda soal. Kenapa. Mengapa. Siapa. Dimana. =(

:):):)

2 comments:

CintaZulaikha said...

nak kongsi apa, kongsi demam yer...kiikiki

surianisiti said...

teringin nak meluahkan apa yg nak diluahkan.. tapi. tak pe lah.. :)