Friday, June 24, 2011

Aku akan keseorangan. Teman aku!

Assalamualaikum. Pagi sumer! :)


Yeah. Hari ni dah 24hb Jun. Hari ni bufday kawan aku. Hepi bufday friend! Semoga ko bahagia selalu! :)


Aku akan keseorangan? Apa punya tajuk daa kan. Haha. Harini sume kawan-kawan aku balik. Balik rumah. Aku betul-betul akan duduk sorang-sorang dengan kolej Karah ni. Waa.. Takut ni. Bosan lah aku. Sebab aku kena tunggu adik aku dekat sini. Dia datang esok. So, memang sorang2 lah aku untuk hari ni. SORANG2. Cepat. Sape2. Temankan aku!


Apa nak buat ni. Sampai malam kot! Adess..


Hari ni kena makan sorang2. Minum sorang2. Cakap sorang2. ERk? Cakap sorang2? Gila ke? Haha Then, online sorang2. Sume2 lah. Sebab SEMUA kawan2 aku memang dah balik. Aku? Aku kena tunggu adik aku! Hurm. Nasib baik aku adalah SEORANG KAKAK yang baek. Kalau kejam la kan. Sure tinggal kan dia dah ni. Hahaha..


Nway. Selamat pagi kat korang sumer.

:):):)

5 comments:

Bro ahmad said...

selamat pagi,
kesian awak tingal sorang2
cantik kek tu...hmmm
hari lahir yang ke50 ke?

Cik Asma BLuppy said...

hati2 duk sorang2 tu.
jgn ckp sorang2.. bhaya=P

Siti Suriani said...

ahmad : 50 tu mak sy lah. sy muda lagi okay! haha

asma : ak suke ckp sorg2 tau..hahaha (cayeeee!) :p

►AdamXis◄ said...

assalam...wuuuuu, hantu kak limah daatang...enjit2 semut sapa sakit naik atas...hohoho.haa takut lettew...hihihi.byk2 bace yassin & kursi mlm nie erk...zaasss

p/s: miss akak yg baek v(^^,)

Entri baru : ►Tutorial : Url Shortener Chrome Extension

Siti Suriani said...

hahaha.. toce2.. xtkut daa.. sebab adik dah blik.. :p

:zas :nah