Thursday, May 12, 2011

Sajak kah?

Sungguh..
Aku rindu dia..

Aku buat semua ni bersebab..
Sebab yang aku masih tidak pasti ?
Mengapa. 
Mungkin kah aku yang bersalah?
Atau aku sahaja yang melayan perasaan ?

Tapi aku percaya.
Semua yang berlaku pasti.
Ada hikmah yang tersembunyi.

Masa yang menentukannya.
Dan aku redha.
Andai iu takdirnya.
Aku sekali lagi redha.
Jika itu yang dimahukannya.

Aku.
Aku tetap aku.
Masih seperti dulu.
Dan aku tidak berharap.
Lagi.
Kerana aku sudah penat.
Penat bermain tali.
Tali yang mungkin akan putus. 
Atau mungkin tidak?

Tidak nya adalah kerana kekuatan tali itu.
Andai kekuatannya tiada.
Maka putus lah ia.

Sungguh.
Aku rindukan dia.
Dia yang dulu.

4 comments:

Unknown said...

sakit bila merindu kannn ..

Shiqin Sunshine said...

heheh...rindu si dia kah??? huhu...SHIQIN da polo sini ;p

miss ct said...

Assalamualaikum sabrina...
sapekah si dia tu?? insan yg bertuah?? :erk larikkkk =)

surianisiti said...

yup2.. si dia lah .. :p