Saturday, May 28, 2011

Apa orang kata mengenai ingat orang jauh?



Dulu kan.. Masa aku kecik-kecik mak aku ada cakap. Kalau kita ingat seseorang tu, orang tu akan ingat kita balik. Biasanya orang jauh lah. Aku pun tak tau kebenarannya. Kalau betul baguslah kan. At least ada jugak orang ingat kat kita.

Ada sekali tu kan. Aku asyik teringat kat sorang cikgu ni. Tak tau lah. Dah lama giler tak jumpa kot kan. Hari tu, aku asyik ingat jer kat cikgu ni. Tetiba time aku pergi beli barang, memang aku terjumpa dia. Instinct aku kot. Sebab tu aku asyik teringat jer kot kan? Haha

Hurm. Agak-agak nya lah kan. Kalau kita ingat orang tu, orang tu akan ingat kita balik tak? Aku pun terwonder2. Aku teringin nak tau lah jugak kan. Aku pernah buat eksperiman dengan kawan aku dulu. Alah. Tu zaman budak-budak. Aku cakap kat dia, 'kalau kau ingat aku, esok kau bagitau aku tau. Aku nak tau samada aku ingat kau ke tak masa kat rumah'. Haha. Ada pulak macam tu kan? Tapi tu masa aku sekolah rendah. Macam budak2.


Tak pe lah. Aku tak kisah kalau orang ingat aku atau tak. Yang penting aku akan selalu ingat semua kawan-kawan aku. Dan family aku. Mak. Ayah. Adik-adik. Dan aku juga ingat dia.. perhaps. Erm.Tak kisah lah kan.

BTW.
Friends. PLEASE DONT FORGET ME.. :):):).

9 comments:

Cik Asma BLuppy said...

dont forget ur stdy... ^__________^

Siti Suriani said...

haha.. ni tulis2 time ngantuk..ngantuk ni!! huaaa..

SofieyAzwa said...

Sedihnya kalau orang lupakan kita kan

Amin Zaki said...

saya follower ke-100....!!!

Siti Suriani said...

Sofiey.. - agak sedih lah jugak. :')

Amin - tahniah2.. hehe

Ummi Alesya Sofea said...

slm,liza dah follow..nnt jemput ke blog liza plk yer. :)

Siti Suriani said...

:):):) thnks ummi.. :):):)

miss.Addin said...

saling mengingati lah :)

Siti Suriani said...

ingat mengingat yerp.. :)