Saturday, May 14, 2011

FOBIA

Wuff..wuff

Lusa aku kena balik Dungun. 
Dan aku kena duduk di rumah sewa. Dan aku takut. Dan aku fobia.
Dengan peristiwa-peristiwa yang sangat menakutkan.
Aku fobia. Andai perkara itu berulang lagi.
Aku akan menangis lagi kah? Atau tangan ku akan terketar-ketar lagi?

Ya Allah. Semoga semua perkara buruk itu tidak menimpa aku dan kawan-kawan lagi.

* Zaman sekarang ni orang dah tak boleh percaya sangat. Nak2 dah ramai yang kena simbahan asid. Gila lah. Asid tu ingat tak bahaya ke? Bahaya tau tak. Kalau terkena sikit. Abis kulit semua tu. Dah la kulit rosak. Emosi lagi. Haa.. Tak fikir ke orang yang buat benda2 tu? =.='

* Lagi satu. Kat Dungun ni dah tak selamat dah. Korang kalau nak cari rumah2 sewa. Cari la dekat ngan balai polis tu. Selamat sikit. ! 

:):):)

1 comment:

ahmad said...

simbah asid tu lah kalau ada musuh,dendam aniaya orang macam2 boleh berlaku,,missabrinaa orang pahang,,saya jenggka pahang juga