Sunday, July 3, 2011

I got nightmare !

Assalamualaikum dan selamat pagi .. ^__^ v

Okay. Awal bangun kan. ?haha


Takde la.. Aku termimpi buruk tadi. Serius macam betul-betul. Tsunami datang kat UiTM dungun. Wah. Aku memang rasa macam mimpi tu betul sangat. Ya Allah. Perasaan takut nak mati tu memang ada dalam mimpi aku. Dengan rasa macam nak menangis nye. Okay. Even dalam mimpi. Tapi aku takut kot. So, bangun2 ngadu kat blog yerp.. haha


Tsunami tu besar sangat. Dia datang pun lebih kurang macam yang kat Acheh tu. Tengok la kat youtube. Lebih kurang la cam dalam mimpi aku ni. Hoho Naseb baik mimpi. =.='


Then, aku mimpi dia. Err. Sape..? Sape..? Tak pe lah. Tapi nightmare jugak. Next time lah citer. :)


Dah la. Nak tulis pendek2 ni jer. Jom tunaikan kewajipan!

:):):)

21 comments:

Idah said...

mesti tak baca doa dulu sebelum tidur semalam kan...tidak pun tak basuh kaki hehee...gurau je...

blogtube said...

waah... mimpi ngeri!


saya pon pernah mimpi ngeri 'kena baham dek rimau!' 'ssh nak lupakan.. mimpi spontan tu..' hahaha

Siti Suriani said...

idah ~ hahaha.. ye kot! :p

Siti Suriani said...

blogtube ~ rimau ?? uish. bhaya tu.. haha tapi naseb bek mimpi jer kan.. :)

alepridz said...

"Then, aku mimpi dia. Err. Sape..? Sape..? Tak pe lah. Tapi nightmare jugak. Next time lah citer. :)"

aku nak tau criter yang ni... yg ni lebih seram aku rasa... cecriter cecriter... hak hak

Bro ahmad said...

ingat mimpi kena kejar hantu mak limah ke? mimpi tsunami xixixi maknanya rezeki besar kt missabrinaa nih...:)

Siti Suriani said...

alep - sengal la ko. xnk r. dah x ingat! haha xD

Siti Suriani said...

haha.. tsunami mimpi rezeki besar ke bro ? :)

nelly said...

nelly mimpi kena patuk ular ~

Siti Suriani said...

ular ? ade laa tu org dtg minat kot .. haha :p

RedVixen said...

wuwuwuw... takot...mesti time tu dok pikir mana nak lari kan?

Siti Suriani said...

haah. tapi xtau nak lari kat mane. sbb dah tak sempat. hoho. so, pgg tiang jer. haha, pastu xsmpat smpai. dah terbangun.,, :p

Liyana Zahim said...

Hahahah.. Mujola mmpi tak ngigau lau ngigau mau tgolek2 jtuh ktil... =F

Awan said...

hehe...dasyat btol mimpi tu...

Siti Suriani said...

liyana ~ haah. mujur2..hehe

awan ~ mai laa msuk mimpi ni. nk jerit rase.. :p

OhMyLord said...

amik wuduk dulu b4 tdo..hehe

Siti Suriani said...

lord ~ haha. tertido dgn sendiri nyer. ;p

shafiqabdshukor said...

mainan tido..hehehehe

Siti Suriani said...

yup2.. penat sgt kot. :p

Hazmin Hamudin said...

wah...dah lama tak pergi uitm dungun...kalau time ombak kuat memang boleh buat risau jugakkan... :) .tp insyaAllah belum terjadi tsunami lagi kan..

Siti Suriani said...

Hazmin : mai laa dungun. hehe