Thursday, July 7, 2011

Gadis berkaca mata.

Assalamualaikum semua. :)



Cerita hari ni ? Huh. Aku kena kurangkan tengok Laptop. TV. Dan lain-lain yang boleh sebab kan mata aku makin teruk! Semalam aku pergi kedai cermin mata ngan mak aku. Wahhhh.. You know what. Power aku dah naik!! Erghh.. Dua-dua mata naik 0.50. Ades... Dah laa rabun. Makin rabun. Makin pakai spek mata. Makin tinggi pulak power. =.='



Nanti nak kena buat spek baru ! Yey. Dah setahun tak tukar spek. Haha.



Tu laa. Kan mak dah suruh jaga mata elok-elok. Tak nak jaga. Haa.. Kan dah makin rabun. So, apa-apa pun. 


Saya memang dah jadi budak berkaca mata! !



Tak boleh nak tanggal-tanggal macam dulu dah. Tapi okay what pakai spek mata. Cun gak ape. Haha (Cess.. Tak malu. Perasan!Perasan!Perasan! ) Lalalaa..



Nway. Tadi aku pergi rumah jiran belakang rumah. With my mom okay. Dia ada hal. Actually aku tak kenal pun siapa jiran aku tu. Gilak! Jiran sendiri tak kenal ? Hoho. Then ada pulak baby girl. Pergh. Comel syal ! Mata bulat. Tangan kecik. Suka gelak-gelak. Tapinya air liuq meleless.. Erk. =.=' Haha. 



P/S : Mak cakap, kalau nak kaya banyak-banyak lah menderma. Sebab bila kita menderma, Allah akan bukakan rezeki berganda-ganda. :)


Dah-dah laa tu Siti.Let by gone, be by gone.  :)

4 comments:

Freaky said...

yeay kite sama geng pakai spek mata :D

Siti Suriani said...

haha.. nk kurang kan power mata ni! waa.. :p O.o

nohoho =) said...

makan carrot bnyk2

A retarded kitty said...

sep sep