Tuesday, July 5, 2011

4 ciri perempuan yang gagah.


4 Ciri Perempuan yang Gagah

Perempuan yang tahan menerima sebuah kehilangan
Perempuan yang tidak takut pada kemiskinan
 
Perempuan yang tabah menanggung kerinduan setelah ditinggalkan
Perempuan yang tidak meminta-minta agar di penuhi segala keinginan.



Aku dah biasa dah dengar macam ni. Entah. Bagi aku, its depend on that person. Kalau dia boleh terima segala dugaan yang macam kat atas ni, so, dia ada kekuatan dalaman sendiri as a woman. Kalau tak, means dia tak kuat la kot kan. Haha Entah laa.. hurm. 



So. Agak-agak aku ni dalam kategori perempuan yang gagah ke ? ( Perasan jer aku kan) hahahaha



Macamana dengan korang pulak ? Wahai kaum perempuan~ 



:):):)

I'm copying this points from Hasrul Hassan.

5 comments:

~+aSma dAud+~ said...

yeah..fulfill all condition..maknanya i am strong women
:)

Siti Suriani said...

yeah. me tOo.. :)

OhMyLord said...

lelaki gagah cmne plak?

Bro ahmad said...

ikut contoh siti khatijah isteri rasul,,terbaik...:)

Siti Suriani said...

nesta : Lelaki mmg gagah kan ? hoho

bro : yup2. Betul2.. :)