Saturday, July 9, 2011

Apa agak nya terjadi dengan BERSIH eh nanti ??

Assalamualaikum semua. Wah. Dah pukul 12 lebih rupanya. And aku pun tak tidur-tidur lagi kan ? heh.



Hari ni dah pun menjelang 9hb Julai 2011. Tarikh dimana BERSIH akan diadakan. Aku duduk Bentong. Kalau nak pergi KL ambik masa 45 minit lebih kurang. Aku perasan, banyak kali kot weh kereta polis pergi balik untuk jaga kat tol. Polis Bentong jadi tuan rumah tak silap untuk jaga perhimpunan ni. Tuan rumah bahagian Pahang. Tak silap aku laa sebab ada polis kasi tau hari tu. :)



Aku tak sabar nak tahu apa yang akan jadi hari esok. Eh. Hari ni lah kan ? 



Aku harap tak akan jadi perkara-perkara yang tak baik berlaku esok. Semoga tak ada lagi senjata-senjata tersorok yang akan ditemui esok. Sebab sebelum ni polis dah terjumpa bom buatan sendiri , pisau , parang dah senjata lain milik penyokong BERSIH. Harap tak ada lah senjata-senjata macam tu sebab SURE akan terjadi perkara yang tak elok nanti.



Di atas kedegilan sesetengah pihak, mereka telah berjaya susahkan sebahagian rakyat terutama di Kuala Lumpur. Motif buat di Kuala Lumpur ? Kenapa agak-agaknya tak buat dekat negeri-negeri pembangkang ek? Entah. Kena tanya penyokong baju kuning ni kot. haha



By the way. Kita tunggu okay! Jangan tiba-tiba NATO datang buat hal jugak sudaa...



P/S : Pelik jugak, kalau SPRM tak bersih kan. Kenapa Kelantan, Selangor, Kedah dan Pulau Pinang jatuh dekat tangan pembangkang ek ? Kalau tak bersih mesti semua negeri dah jadi milik kerajaan. Entah la labuuu... Kita tengok je laa orang-orang Melayu berhimpun esok ek. Dan ketua India ek ? Hohoho

3 comments:

syaidatulna sazuwana said...

follow sini :) jumm komen pic wana . ngah join satu contest :) boleh kn ? huhu

syaidatulna sazuwana said...

follow sini :) jumm komen pic wana . ngah join satu contest :) boleh kn ? huhu

ZIPPO MILLER said...

entah lah...x paham dah dengan org skung...ape2 pon zippo setuju dengan ape yang awk cakap tu..betul2