Tuesday, August 16, 2011

Putaran masa.



Andai masa boleh diputar kembali.
akan aku hargai waktu itu sebaik-baiknya.



Perkara lepas adalah kenangan.
Manis, pahit, suka dan duka.
Dan ia ialah masa lampau.



Lihat lah terus ke masa hadapan !



Ah. Aku kalah jua akhirnya !
Aku.
aku benar-benar.
Rindukan.
Saat itu.

dia dan kesemuanya.
:'(


oh 'kawan'?
yg dulu ?
:'(


banyak touching lak bulan-bulan puasa ni kan. hehe :')

18 comments:

Fatin Farhana Binti Ramli said...

sahabat boleh jadi kawan

tapi kawan belum tentu jadi sahabat

adib syazwan said...

ade hikmah di sebaliknya =)

[loveyourlife] said...

rindu sape? rindu nak makan kfc dgn aku ke? hehee :))

Mr.Thinker@Ali said...

ah. jika begitu putar ia saja.

agar memori itu berulang kembali.

sejarah juga boleh dicipta semula. :)

Siti Suriani said...

fatin ~ betul. tapi aku dah punye ramai kawan. dan juga sahabat. tapi sahabat tak seperti kawan. yg dtg dan pergi. :)

Siti Suriani said...

adib ~ yer. ade hikmah. kan.? :')

Siti Suriani said...

iQa! ak rindu kau! haha. pasni banje ak kfc okay! :D

Siti Suriani said...

ali ~ kalo boley diputar. sejarah tak mungkin berulang! :):)

Qaseh dalia adelia said...

hurmm tapi masa takkan dapat di putar .. terus berjalan ke hadapan

Saiazuan said...

look forward.. past is the best gold.. :D

Siti Suriani said...

qaseh ~ hurm. kalau lah kan.. :)

Siti Suriani said...

zuan ~ahaa, it's the best gold. :)

Lea IsNaw! said...

lea pun rindu mereka mereka

sob3

Nur Farah Hani said...

cheers darl.. mase yang lalu tak boleh berulang lagi... :D

JIJI YU said...

sebab tu dalam quran ada surah masa..

Siti Suriani said...

lea ~ kann.. :')

Siti Suriani said...

farah ~ yeah. hehe :)

Siti Suriani said...

jiji ~ thanks untk peringatan tu.. :)