Wednesday, August 24, 2011

#11 Wordless Wednesday : Baju raya

Assalamualaikum dan salam Ramadhan.. :)


This is not mine okay.

Baju raya aku dah siap dah. Yey. hehe 

Kaler grey + ade merah2 sikit. Tapi major kaler grey. 

Baju kedua kaler biru. Tapi tak siap lagi. Haha

Selamat menyambut Aidilfitri tak lama lagi.
:):):)


7 comments:

Cik Asma BLuppy said...

ni bkan wordless wednesday da ni. ni word more.. hehehehe

byk wo baju.. aku sehelai je...

[loveyourlife] said...

baju aku tiga pasang! *flips hair* :P

Siti Suriani said...

asma ~ haha,. exited nak citer. terlebih2 lak.. :p

iqa ~ haha. ak pun 3 gak! :D hik3.

Saiazuan said...

xsbr nk raya letew.. huhu

Hanie_Dew said...

uit. banyak nya baju raya

AZLIYA COLLECTION said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera, terima kasih kerana sudi melapangkan masa melayari AZLIYACOLLECTION.BLOGSPOT.COM

Apa itu SAUNA OZON INFRARED dan kebaikannya kepada anda

http://azliyacollection.blogspot.com/2011/09/sauna-ozon-infrared.html

AZLIYA COLLECTION said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera, terima kasih kerana sudi melapangkan masa melayari AZLIYACOLLECTION.BLOGSPOT.COM

Apa itu SAUNA OZON INFRARED dan kebaikannya kepada anda

http://azliyacollection.blogspot.com/2011/09/sauna-ozon-infrared.html