Saturday, August 6, 2011

Mak dah bising~

Assalamualaikum dan selamat pagi semua~ :)



Blog aku dah tak macam dulu. Update pun nak ikut mood jer. Bulan-bulan puasa ni macam malas pulak nak m'update2. And dah lama jugak tak join BCR. Hak3. 



Okay. Mak aku pun agak dah bising jugak lah kan. Dia selalu cakap. Apa laa yang ada dekat komputer tu. Kalau FB tu apa la yang ada kan. Buang masa jer. Paling-paling pun cuma komen-komen kawan-kawan. Nak makan bagitau. Nak tidur bagitau. Nak pergi kedai pun bagitau. Pastu ada orang komen. Pastu suka. Buang masa tauu. -Kata mak kepada aku- har har har.



Tapi betul jugak kata-kata mak tu. Aku tauu. Semua orang kalau dah online, mende first yang dia buka mesti FB! kan? haha. Then, baru lah buka menda lain. Blog ke, berita-berita ke, lagu ke.game ke.. Apa-apa lah. Tapi yang pasti first yang kita buka mesti FB.! 



Well. Sekarang pun aku dah kurangkan jugak pe online2 ni. Bukak pun kejap2 jer. -Untuk kesihatan mata aku gak!- [buwekkk!] and tak nak jadi hamba komputer~ eceeeee~


-So, apa-apa pun. Saya sayang mak dan ayah saya-


9 comments:

Fatin Farhana Binti Ramli said...

setuju sangat..kalau boleh nak melekat dengan komputer 24/7

surianisiti said...

haha.. kan..kann..kannnn.. :D

[loveyourlife] said...

mak aku pun bising jugak weh. tapi aku ngn komputer + internet ni dah macam lagu & irama, tak boleh pisah, hehehehee

surianisiti said...

hehe. lagu ape yg berirama ngan ko tu iqa? :p

axuerha said...

sy pun update ikut mood...

ntahla..fb & blog ni macam dadah plak..ketagih..huhu

Anonymous said...

betul tu..bknnye ade pe2 pon kt Fb..haha
tapi aku update blog xkira mood ok ke tak

surianisiti said...

axuerha ~ haha.kalo ade internet. mmg laa. :)

surianisiti said...

sifu im ~ tau xpe! :)

sailaaf said...

hahaha.sama je. mak ayah selalu bising.asyik duk 0n9 jer..mmg buang masa asyik mengadap.tp tulah. nk wat mcmana kan,,,