Friday, June 1, 2012

Malang Tak berbau.

As'Salam.. :)



Ya..ya..ya..Aku still kat opis.. Tapi dah nak balik.. Tapi before nak balik, tersangat sempat laa kan nak mencoret kan sesuatu kat sini. hehehe


Ehem. malang tak berbau. Sapa yang boleh tau kan? Tadi, time lunch hour aku tak pergi makan tengahari. So, aku dan adik aku Ana, pergi Ole-Ole sebab dy nak beli kasut sukan. Pastu, time nak balik tu, tak tau kenapa aku pergi ikut jalan jauh, yang pergi ikut Pusat bandar Shah Alam. Then, yang pasti memang kena ikut bulatan la kan? Tengah- tengah aku tunggu nak jalan, ada pulak minah 2 ekor ni pakai Savvy hitam pi langgar kereta kancil kenit aku ni..! Aduhai, lain kali pakai laa cermin mata besar sikit kalau ye punn.. PANDANG DEPAN ! Aku ni dah laa cepat gelabahh..


Pastu, disebabkan tempat dah jadi macam agak jem, aku and adik aku pun mintak dia ke depan sikit. Aku terus, pastu boleh pulak dia tak ikut? Tu laa.. Salah aku jugak. Patut suruh dia jalan dulu.. Hermm..


Tapi aku takde laa marah sangat sebab aku pun tak tau asal aku tak marah-marah. Haha. Adik aku je laa agak baran sikit.. Aku laa yang kena dengar dia membebel kat kereta tu. Hehe


So, Kitorang pun pergi laa kat balai polis Seksyen 7. HAMPEH! Then, terus gi kat seksyen 9. Tapi lama sangat. Orang pun ramai. So, balik opis je laa jawabnya.. Malam baru nak buat report. Hehe


APa-apa pun , aku tak de laa rasa sangat sebab aku anggap benda tu ujian Allah. Series ni.. Hak3.
Cuma aku harap orang tu dapat balasan jer.. Kitorang dah ajak cara baik, korang lari kan? Korang masih BERHUTANG dengan kitorang. Tanggung laa dosa korang. huhu


P/S : Walaupun aku tak membebel and marah-marah.. Tapi geram tu mesti sebab aku cakap elok-elok okay. Korang plak boleh blah jer camtu.. =.='

Sape jumpa plat kereta ni tolong bagitau aku : MNE / WNE 8357 Savvy Hitam (bukan mettalic)


No comments: