Monday, May 7, 2012

Ca ca Ci ci Cu cu Cacicu. :p

AS'salam,

Well. Sekarang dah bulan May. Dah hampir masuk pertengahan tahun kan. Masa tu sekejap je berlalu. Tup tap tup tap, dah 3 bulan lebih aku duduk kat Shah Alam ni. Lepas tu kena sambung belajar balik dekat Dungun. Rindu Dungun.. :')


So, the latest news about me is, semalam aku hang out dengan adik aku and kawan aku. Cik Mamas namanya. Pi tengok movie The Avengers. BEST giler wa cakapp lu. Haha. 5 stars aku bagi. Kalau nak banding dengan Battleship, The Avengers lagi best wooo.. Sebab Battleship aku tertido. haha Tak rugi tengok.. :)



Then, pergi Kenny Rogers. Okay, bukan nak berlagaks okay. Pergi sana pun sebab dapat kupon free! Haha.. So, melantak 1/2 dozen muffin, sandwiches and 3 mangkuk dishes yang ada. Free kann. sapa tak mauuu. Tersipu-sipu kami bertanya kepada kakak or adik-adik yang jaga kat kaunter tersebut. Selamber sudaa.. Hak3



Lepas habis makan + wayang + window shopping + bayar sewa + beli itu. beli ini + bla.bla.bla.bla. = tetibe terpikir. Aduhhh.. Esok a.k.a hari ni.. AKU KENA KERJAAAAA daaaaaa.. haha



P/S : Men bowling ley hilang stress woo. Untuk first timer macam aku, dapat score 1** ni dah kire okay laa kan. I kan newbie. haha Nak dapat beratus2 tunggu jadi pro laa bohh..