Sunday, May 13, 2012

Sabtu Ahad Isnin Selasa Rabu Khamis Jumaat

As'Salam,

Fiuhhhh.. Giloss.. Sekarangg ni aku ada kat opis kot. Hari AHAD tuuu..haha..

Ting tong.. Sebenarnya hari ni aku ada aktiviti dekat The Curve. Yihaa.. Rajin jadi sukarelawan S.O.S. ape tu? Aku tak tahu nama panjang dia. Tapi kalau nak tau tengok laa link ni. S.O.S Pharmaniaga .. Kui3

So, sementara menunggu kawan-kawan lain datang, aku duk laa kat tempat aku sebentarrr memblog kan diri aku..

Ahaa... Okay, penat aku tak habis lagi. Semalam Pharmaniaga ada buat pertandingan Bowling. Buat kat Plaza Alam Sentral Shah Alam. Gile penat kot. Tapi best laa jugak sebab dari pukul 1 sampai petang tu sume di conquer oleh orang Pharmaniaga je. So, pape pun sangat enjoy. Masa minggu pun terisi. Dari duk rumah tidur membuta sampai tengahari, baik aku join benda-benda berfaedah sikit. Kan3? :p


P/S : Nanti kalu ada masa free aku mau upload gambar banyak-banyak! ;p
P/S : Lupe. Aku johan kot men bowling masuk longkang! hahaha

No comments: