Tuesday, March 13, 2012

Hujung minggu aku. =.='

Assalamualaikum semua. :)

Harini dah hari Selasa dah kan. sekejap jer masa berlalu. Aku rasa macam semalam baru hari Sabtu. :)

Well. Minggu ni aku tak balik rumah. So, hari minggu aku terisi dengan kawan-kawan yang ade dekat sini jer la.. :)

Jumaat malam aku maen badminton dengan budak-budak Pharmaniaga Logistic. Tengah malam sikit, aku pergi uptown Shah Alam dengan Kawan-kawan tempat kerja part time aku. Suddenly aku terjuper dengan 'kawan lama' aku kat situ secara tak sengaja. :)

Sabtu aku ada game badminton. Maen saje2 jer pun. Sebab tu kalah. Haha. 12-30 dengan 28-30. :p


A part of Pharmaniaga friends. :)

Bajet hebat laa konon. Haha

Malam aku pergi uptown lagi sekali. Salah beli saiz kasut. Alang-alang aku beli la baju dinner Pharmaniaga. Ala-ala merah gitu. :p
Ahaa. yeay! Aku dah tau jalan pergi sana lastly. Sebab aku ni bukan jenis yang senang ingat jalan. Sebab tu sesat banyak kali! :p

Okayss.. Ahad aku takde pape aktiviti. So, pergi Klang lawat ayah sedara aku jer laa. Bagus kan? ;p

okay laaah. kerja banyak.. Juper lagi !

Watchaaaa! xD

No comments: