Monday, March 5, 2012

Hari minggu kah ?

Assalamualaikum.. :)

Oh yeahh.. Ada 10 minit lagi nak balik rumah. Sekarang jalan dah semakin jem sebab students degree dah balik. Atoiii.. Awat laa korang balik awal sangat. Aku nak balik and pergi kerja and pergi lunch pun kena lalu jem sikit-sikit. Before ni smooth jerr jalan tu. :D


Ok. Sabtu lepas aku tengok Adnan Sempit 2 dengan Atie. Ahaaa.. Cerita komedi TERBAEKKKK punyerr. Meleleh air mata aku kot wehhh tengok citer tu. Kelakar tahap gaban. Even lambat sikit aku tengok, at least dapat gak tengok. Memang aku laa ketawa paling kuat kot dalam wayang hari tu. ekekeke.. So, rugi kalau tak tengok! 


And semalam hari ahad, takde ape pun aku buat. Aku pun pergi kat car wash. Basuh laa kereta kenit aku yang dah bermingu-minggu tak basuh. Ehemm. Tu je laa kot aktiviti semalam.

Oh yea. Semalam jumpa kawan lama aku aka roommate aku time Diploma. 'So sweet' [ macam Shaheizy Sam  cakap ] haha


Tak de apa yang menarik laaa nak bagitau.. Sebab dari semalam tibe-tibe aku hangin semacam. Stay cool.

Ok lah. Sekian sampai di sini sahaja okay.

Got to go. Nak balik sudaaaa..

Daaaaaaa...

P/S : Tak de pictures laa nak kongsi. Sebab gune PC office kan. Faham-faham je la.. 
:):):)



No comments: