Wednesday, March 21, 2012

Hari merah Pharmaniaga

Assalamualaikum. :)

Dah 21hb March dah rupanya kan. Sekejap je masa berlalu. Ehemm.. :')

Ahaa.. Now is lunch hour time. Tapi disebabkan aku berpuasa, tak da laa nak pergi makan pulak kan. Haha. Tadi aku baru jer lepas ada meeting JCC4U. Aku as one of the committee dinner kene jugak laa pegi. Tapi tugas aku just bagi door gift dekat 1500 guests. Pukul 10 pagi dah kena sampai dekat tempat destinasi. Awal gilerr sebab actual masa dia start pukul 6 petang. *Sigh*


Oh yer.. Hari ni warga Pharmaniagarian pakai baju merah sebab just nak bagi sokongan untuk Dinner Sabtu ni. So sweettt.. hehe

Operation Finance Department.
Gambar dalam ni sangat menampakkan aku gemuk! Mungkin sebab baju and kaen tau kot? 
[Tak nak ngaku diri gemuk] haha

Other Department.

P/S : Alhamdulillah sangat-sangat sebab syes aku lupa nak check minyak hitam kereta aku. And guess what. Rupanya minyak hitam tu dah tersangat kering kot..! Kalau berasap? mau terbang duet aku wehh.. Thanks to Pok su sebab tolong aku. hehe

2 comments:

Anisa Hang Tuah said...

ceriaa merah makngahhh

Alex Irfani said...

kunjungan hangat.. kunjung balik ya. jangan lupa follow nya.. :D