Monday, December 26, 2011

Pantai Dungun


As'Salam semua.. :)


Wah. Tak sangka followers aku semakin bertambah. Diam tak diam jer. Maaf ye kawan-kawan. Sekarang tak de masa nak BW. Sebab sekarang study week. Lagi seminggu jer dah nak final. Mak tak bagi balik rumah. So, terpaksa merajinkan diri untuk final ni lah. :)


Okay. Petang tadi, aku dengan rumates, pergi tengok pantai. Masyallah. Ombak dah makan jalan. Teruk giler. Pokok-pokok banyak tumbang. Ehem. Nampak macam teruk lah kan. Sikit-sikit ombak tu makan jalan. Risau jugak sebab kalau apa-apa jadi ke kan. UiTM Dungun ni dah la tepi pantai kan. Wuwuwuwuu.. Mintak dijauhkan..


Pic ni time kat Teluk Bidara. Cuaca time ni okay lagi. 

P/S : Hope laut makin reda sebab paras air laut sekarang tinggi giler kot! Mesti bahaya kan kalau sesiape yang duduk kat rumah tepi-tepi pantai! Banyakkan lah berdoa yerp..:)



2 comments:

Cerciter Hana Niey said...

mmg tkutlah lau tiba musim cam skrg nih yelah rumah nani dekat je kat pantai..

Fatin Farhana Binti Ramli said...

wah .. dapat mandi pantai .. best ni .. HUHU