Saturday, September 24, 2011

Hujung Minggu

Assalamualaikum dan selamat petang semua! ^^


Okaysss.. Hari ni rasa macam nak menulis pula yerp.. Mungkin dalam masa terdekat nak mengecat blog aku dengan colour2 baru kot. Kalau ada mood rajin lah kan. Haha.




Btw. Semalam aku and roomates pergi Kuantan. And kitorang pergi tengok movie Bini-biniku Gangster! Lawak giler cerita dia sebab aku gelak agak kuat lah kan. Siapa yang tak tengok lagi. Boley review sinopsis nya dekat sini. Haha. Tapi.. Kelakar tu memang la kelakar. Cuma bagi aku, cerita tu macam tak sesuai kalau budak-budak tengok. Sebab ada macam unsur-unsur 18 sikit yerp. Walaupun just komedi tapi aku nampak cerita tu terlalu open. So, memang tak sesuai lah kan ? Tak pe lah. Apa pun cerita tu memang kelakar! ^^ Aku nak bagi 4.5 bintang lah. Huahuahua..


Then, just window shopping je la. Ahaaa. Aku ada beli 2 pashmina tau and jam tangan and lain-lain. Macamana nak pakai pun tak tau lah kan. Hehe.


Apa pun. Aku still dalam mood penat lepas banyak berjalan semalam. Nanti jalan lupa tengok cerita Bini-biniku Gangster tau!! :)


P/S : Agak sedih sebab aku pergi potong rambut. Punya sayang dengan rambut panjang aku kan. Haha..! :p

2 comments:

Unknown said...

pergi tengok wayang tak ajak bro huhuu..sama jugak bro..lama tak singgah sini !, ingat dah lupa kt bro....:(

mcm best je citer ni?

L said...

adoi.. xjadi nk tgk,, huhuhu

dah solat ke belom?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-2.html