Wednesday, February 2, 2011

Nasib Ku Baik


Assalamualaikum wrb..

oke..hari ni kite terasa sangat tak sihat..kenapa? coz kite demam + batuk + selsema.. kenapa? ini sumer pasal kite tak makan ubat..tu laa..degil..suh juper doktor..xnk juperr..haa..kan dah skit..

Al kisah nyer kan.. arini aku gi hospital..nak gi hospital tu kan..punyer laa lame nak smpai..jem maa..then..sampai kat sepital..aku bagi la IC.pastu dy mintak RM1 kat aku. xkisah pun..sal aku tau mmg kene byar..aku pun juper doktor..pas juper doktor..msti laa kene amek ubat..pas amek ubat..aku balik lah..eh..tak.tak..aku gi supermarket lu..haa..aku gi ngan mak time ni..time nak amek mak tu kan..(aku jadik driver tak bergaji kat umah) time tu nak gi belok gi kanan..mak masuk laa kete cam bese..pastu aku pun terus masuk kanan..tak tgk kiri...srettttttt...fuh..nseb bek pak cik tu brek secara cepat..kalo tak kann..abih kete ayah aku..huwaaaa...pak cik tu marah..angkat tgn kat aku..huwaa..malu sekejapp..sumer org kat supermarket tu kann,.,pandang aku taauu..kot laa..hehe..

tak kisah laa kan ngan sumer tu..yang pasti..perkara yang berlaku hari ni jadik pengajaran..len kali tgk kiri dan kanan sebelum melintas...tak kire laa..time jalan kaki ker,,bawak moto ke..bawak kereta ke.waima lori dan bas sekali pun..tau..tau..tau...

alhamdulillah aku dan mak n adik aku selamat..:)

2 comments:

♥MiKa FasHa DaneiLLe♥ said...

hai misssabrinaa...ada award untuk awk..kalo sudi..ambil la...:)

♥MiKa FasHa DaneiLLe♥ said...

http://mikaparadise.blogspot.com/2011/02/award-untuk-missabrinaa.html