Friday, February 4, 2011

Naseb bek kali ke 2


Assalamualaikum wrb..

hurm..aku bernaseb bek lagi hari ni..huwaaa..
tadi nyaris aku nk langgar kete org tu..seb bek laa dy hon..kalo tak..xpasal2..huhuhu

tadi jalan jem..sbg anak jati tmpat tggal aku tuh..of coz r aku tau jln shortcut..ngan bangge nyer ak ikut jalan tuh..muahahaha..
pastu kat satu simpang tuh, aku nak belok kiri..tak nmpak kete tu..pastu..aku r kene bgi dy jalan..then, aku reverse..reverse nyer pasal..ade lak kete kat blakang aku..tu r..len kali tgk cermin..seb bek dy hOnn..pin..pin..hahaha..

aku bawak adik sepupu aku.. dy pun berkata.. "bahaya laa akak bawak kete..takut nana".. begitu bahaya kah aku membawa kereta??hahaha

pe2 pu..jalan jem macam kat kotaraya lak..padahal jalan kampung beser jerp..ngeee~

nway..alhamdulillah coz aku n kereta yg diamanahkan oleh ayh aku tnuk bawa..SELAMAT.. :)

:):):)

No comments: