Thursday, February 3, 2011

Bunga Api


Seperti yang aku cakap befOre ni..Aku nak citer sal bunge api.. Aku suke giler kOt kat bunga api..Kalo aku tgk bunge api kan, aku tersenyum jerp..suke laaa...ntah laa nape.. coz dy ada kaler2 kot..pastu dy meletup2..hahaha

Kalo citer sal bunge api ni..mesti aku teringat kat dy..haha..Time zaman dulu kala..wah..kalo masa itu bOleh berpatah balik..Rasa nak amek jerp gambar ngan dy tgk bunge api..sukeeeee...hehe

Cara-cara nak tgk bunge api :
DOngakkan kepala awak awak sumer..
Pastu tgk jerp bunge api tu dengan penuh minat..
Dan jangan luper..Senyum kan mulut awak awak sumer oke..
hahaha.. ini ade lah pesanan yang tak bertauliah dari saya..:p

Saya suka raya cina..Bila raya cina..saya boley tgk bunga depan mata saya..sebabnyerrr kat belakang umah saya..ramai org cina..
Saya suka hari raya aidilfitri..Bila hari raya..saya boleh tgk org maen mercun ngan bunga api jugak..org kat depan umah saya mesti letupkan bunga api..Saya sangat sukeee...:)

Awak lak macamane?
:):):)

No comments: