Saturday, February 23, 2013

Bile waktu menjadi semakin singkat.

Assalamualaikum semuaaa..

Hey hey! Dah tahun 2013 dan aku masih tak tulis ape ape dalam ni? Macam tak percaye, siti suriani yang dulu selalu dan suke berblogging dah tak minat berblog dan menulis lagi??? HAHA

Tengok, kalau duluuuu, haaa. Kalau boleh setiap hari nak tulis. Macam macam. Biar pun entah ape ape yang ak tulis, tapi tetap nak menulis kan.

Tapi. Itu semua dulu. Mungkin sebab sekarang macam macam benda nak kena fikir. Macam macam benda nak kena buat. Atau mungkin aku lebih suka bertwitting dan berFB dari berblogging sekarang? hehh. Manusia kan boleh berubah. Kadang kadang dari sesuatu benda yang dia suka, boleh berubah arah kepada tak suka. Dan sebaliknye. Am I right?



But no worries. Kalau aku ada masa, and ade ape ape yang aku nak tulis, aku tetap akan menulis. Cuma mungkin macam dulu. SITI SURIANi yang suka luahkan perasaan kat blog. No, aku bukan macam tu sekarang. Biarkan apa yang berlaku, dibiarkan sendiri. Kalau sedih, biar sedih tu aku kongsi dengan orang yang terdekat. Kalau gembira, mungkin aku kongsi dengan kawan kawan dan family. Kalau marah aku lepaskan lah dekat mana mana. HAHA.


So btw, aku pun tak tau, berapa lama dah aku tak berblogging, DAN juga tak berblogwalking. Sorry laa kawan-kawan yang minta kite blogwalking kat blog korang, nanti kalau kite ade masa, kite terjah blog korang ye! :)

Last but not least, aku harapkan keajaiban berlaku. Expect the unexpected!

P/S : satu je bende aku nak buat dengan family aku tahun depan. Ade rezeki insyaallah. semoge Allah permudahkan. :)

P/S : aku seronok dapat kenal dengan setiap kawan kawan baru dan lama aku. sekian terima kasih.

Wassalam.

No comments: