Thursday, October 13, 2011

Whatever lah.

Assalamualaikum semua.. :)



Ayat yang macam biasa aku nak cakap. Aku dah lama tak bukak blog aku!! haha


Banyak sebab. Antara nya sebab malas nak update - sangat tak patut

Kedua nya sebab banyak kerja sekolah lecturer bagi - tak boleh malas-malas sem ni

Ketiga nya sebab buat-buat busy pasal banyak men. Eh. Main squash. Men netball. Dan macam-macam. - Okay. Aku terpaksa membusy kan diri atas sebab-sebab tertentu. =)


Keempat nya sebab esok lusa tulat ada program Bacc. - Akan aku bersuka ria sepuas-puasnya!! haha

Kelima nya sebab banyak test and kuiz berlambak2 - okay. Ini alasan semata-mata

Keenam nya sebab assignment banyak giler. Apasal entah lecturer sem ni 'baik-baik' belaka.

Ketujuhnya sebab tak ada idea nak tulis apa - Tak de bakat kot.

Kelapan nya sebab ----------------------> Asyik bukak fB dengan twitter jer. Sebab tu MALAS bukak blog.


Sekian. Terima kasih.. =)

P/S : Gambar kat atas tu tak de apa-apa maksud pun. Gambar tu salah satu dari assignment group aku yang baru siap pagi tadi. Haha ^__^

2 comments:

✿INA AINAA✿ said...

kecian blog ni...hahahaha... xpew2 take your time...^.^

sailaaf said...

hahaha.bz bebenor.