Wednesday, September 26, 2012

Aaamat Aghiiiii Abuuuuuu.,.

As'Salam..

Selamat hari Rabuuuuu... :)

Oh ya! Aku kat kelas kot ni.. Ehehe.. Lama jaman dah aku tak menulis kat sini. Yang last pun masa birthday aku. Mungkin sebab dah tak de apa nak tulis kot.Ye la. Masa dah semakin meningkat. So, makin busy, makin banyak kerja nak buat, sampai tak de masa terluang nak tulis. Lagi satu, sebab tak deline internet kat lappy ni.

Ye laa. Kalau nak tulis blog dekat phone macam susah jer pulak kan. :)

Dah hampir nak dekat sebulan dah aku kat Terengganu ni. Alhamdulillah, rezeki aku dapat kolej semester ni. Walaupun jauh sikit and terpaksa naik basikal, aku tak kisah. Aku rela macam tu dari duduk luar. Ye la, ada kisah yang menakutkan masa aku sewa kat luar. Nak2 kat Dungun ni. BAHAYA! kui3

Semester ni semester last aku. So, kena struggle habis habisan la sem ni kan. Aku tak sabar nak habiskan semester ni! Lepas tu konvo, cari kerja, and kawen!! :p

Apa-apa pun, semoga segalanya dipermudahkan oleh Nya.


P/S : Trip kelas. 50 : 50

1 comment:

wisata bakti alam said...



kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)