Monday, February 27, 2012

Zombie kampung Pisang

Assalamualaikum semua.

Masa untuk rehat dah tamat! Yey!! hehe

Hari ni dah hampir dengan hujung bulan 2. Ehem. Ingat bulan ni ada 31 hari ke? 28 jer tau! So, ade buat closing. Memandangkan aku budak baru belajar, so hari ni aku relax sikit lah kan.

Takde kerja kot weh untuk hari ni. Seronak kan? ok. Sila jeles. :p

So, untuk mengisi masa-masa lapang aku hari ni, aku pergi print lirik2 lagu yang aku suka. Hak3. [menghabiskan harta syarikat]. Sekali sekala jer pun. ekekeke.

Ahaa. Tengah2 aku mengadap blog yang perasan sweet ni, tiba-tiba dapat 1 emel.

Taddaaaaa! Ni gambar kitorang lepas meeting KPI kat Intekma Resort.. :)



Sebelah aku tu CFO company ni tau.

Takde beza pun dua gambar kat atas ni. Saje nak letak dua-dua. Beza dia cume satu gelap, satu tu cerah. That's all. :p [Aku nampak rendah tu sebab aku bongkok kan badan ye !]



 Yang lelaki tu bos aku. Hensem kan. Muahaha.
Hadiah tu disupport oleh kitorang as finance staff. :)


Ahaa. Ni nak suprise kan CFO sebab hari tu hari jadi dia. sebelah tu kak ros. Dia baik sangat. :)


P/S : So, this is some of my worklife at my workplace. So sweettttt..




No comments: