Saturday, April 16, 2011

Bercuti


Assalamualaikum...

hehe.. juper lagi kiter lam ni an.. actually cuti sem daa pun start... yabedabeduuuu!!hehe

Oke2.. Pas sume seksaan testsssss yg bertimbun tu dah lepas.. ley laa aku bercuti opss...hehe

Currently aku ada kat Melakau Bandaraya Bersejarah jerp ni.. With my fren. M bukan name sebenar.. tutttt.. sape tu erp? Ade laa .. Biarlaa rahsia.. pOyo jerr opss...lalalaaa
Best..sebab.. aku dapt juper kawan yg pling bestt sekali...S bukan name sebenar..haha:p

Dalam gembira2 aku ni pun.. ade gak aku sedih.. ye lar.. my parents tau jerr aku kat sini.. nO need tO wOrry abOut that,. cuma.. My Mr S didnt know that..huhuhu. dah la..dy pun daa gembira ngan new life dy kot..ntah.,.huhu
eh2,. tetibe aku nak teremo sebentarr yerr...

K lah.. nak melayan hindustan!! :)

No comments: